• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • СТАТУТ ВЦТДЮ

ВОЛОДАРСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Білоцерківського району

Київської області

Друга позачергова сесія восьмого скликання

(І засідання)

РІШЕННЯ

Про затвердження Статуту ВОЛОДАРСЬКОГО

ЦЕНТРУ ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА

ВОЛОДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ у новій редакції

Відповідно до статей 25, 26, 32 Закону України «Про місцеве

самоврядування в Україні», рішення ІІ засідання І сесії Володарської

селищної ради восьмого скликання від 11 грудня 2020 року № 18-01(ІІ)-VІІІ

«Про прийняття в комунальну власність Володарської територіальної

громади в особі Володарської селищної ради комунальних закладів

Володарської районної ради», враховуючи висновки і рекомендації постійної

комісії з питань соціально-економічного розвитку, гуманітарної сфери,

земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища ,

селищна рада вирішила:

1. Затвердити Статут ВОЛОДАРСЬКОГО ЦЕНТРУ ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ

ТА ЮНАЦТВА ВОЛОДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ у новій редакції

(далі – Статут), що додається.

2. Доручити директору Братченку Петру Степановичу провести в

установленому порядку державну реєстрацію Статуту ВОЛОДАРСЬКОГО

ЦЕНТРУ ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА ВОЛОДАРСЬКОЇ

СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

відповідно до чинного законодавства.

3.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію

з питань соціально-економічного розвитку, гуманітарної сфери, земельних

відносин та охорони навколишнього природного середовища.

Селищний голова (підпис) Олександр ФЕРЕНЕЦЬ

смт Володарка

26 січня 2021 року

№ 57-02(І)-П-VІІІ

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення 2 позачергової сесії

(І засідання)

Володарської селищної ради

VIIІ скликання

від 26.01.2021 № 57-02(І)-П-VІІІ

СТАТУТ

ВОЛОДАРСЬКОГО ЦЕНТРУ ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА

ВОЛОДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО

РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

у новій редакції

( 25293990)

смт Володарка

2021 рік

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. ВОЛОДАРСЬКИЙ ЦЕНТР ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА

ВОЛОДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – ВЦТДЮ ) є комунальним закладом, основним

видом діяльності якого є освітня діяльність у сфері позашкільної освіти.

2. Засновником ВЦТДЮ є Володарська селищна рада (далі -Засновник). Уповноваженим органом управління є виконавчий комітет

Володарської селищної ради в особі відділу освіти Володарської селищної

ради (далі - відділ освіти).

3. ВЦТДЮ заснований на комунальному майні Володарської

територіальної громади. Органом управління майном є Володарська селищна

рада.

4. Засновник:

затверджує Статут ВЦТДЮ, та вносить зміни до нього;

затверджує обсяги фінансування ВЦТДЮ не нижче мінімальних

нормативів, визначених в установленому порядку, та забезпечує

фінансування витрат на його утримання;

здійснює контроль за фінансово-господарської діяльністю ВЦТДЮ;

уповноважує відділ освіти як орган управління:

призначати на посаду та звільняти з посади Директора ВЦТДЮ

відповідно до чинного законодавства;

здійснювати контроль за дотриманням установчих документів

ВЦТДЮ;

забезпечувати збереження і змінення матеріально -технічної бази

ВЦТДЮ;

створювати належні умови для вибору вихованцями видів творчої

діяльності відповідно до їх інтересів та запитів батьків або осіб, які їх

замінюють;

вводити додаткові педагогічні ставки в межах бюджетних призначень,

визначати контингент вихованців ВЦТДЮ;

залучати вихованців, які потребують соціальної допомоги та соціальної

реабілітації до різних форм позашкільної освіти;

створювати належні умови для здобуття позашкільної освіти дітьми з

особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб

в умовах інклюзивного навчання;

забезпечувати доступність будівель, споруд, приміщень ВЦТДЮ

згідно з державними нормами і стандартами;

забезпечувати соціальний захист вихованців, педагогічних працівників,

спеціалістів та інших працівників ВЦТДЮ;

організовувати в установленому порядку підвищення кваліфікації,

атестацію педагогічних працівників ВЦТДЮ;

здійснювати інші повноваження відповідно до Конституції України та

законів України.

5. Повне найменування: ВОЛОДАРСЬКИЙ ЦЕНТР ТВОРЧОСТІ

ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА ВОЛОДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Скорочене найменування: ВОЛОДАРСЬКИЙ ЦТДЮ.

6. Юридична адреса та місце знаходження ВЦТДЮ: вул.

Коцюбинського, 48а, смт Володарка, Білоцерківський район, Київська

область, 09301.

7. ВЦТДЮ є юридичною особою з моменту його державної реєстрації,

має печатку, штамп, бланки зі своєю назвою.

8. ВЦТДЮ у своїй діяльності керується Конституцією України,

законами України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», Конвенцією про

права дитини, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів

України, наказами Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти

і науки Київської обласної державної адміністр ації, актами місцевих органів

виконавчої влади й органів самоврядування,рішеннями і розпорядженнями

Засновника і органу управління, наказами відділу освіти і цим Статутом.

9. ВЦТДЮ має право самостійно приймати рішення з будь-яких питань

у межах своєї автономії, визначеної законом та цим Статутом, зокрема з

питань, не врегульованих законодавством.

12. Принципами діяльності ВЦТДЮ є:

доступність позашкільної освіти громадянам України незалежно від

раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі,

етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання,

мовних або інших ознак;

добровільність вибору форм позашкільного навчання і видів діяльності;

світський характер освіти ВЦТДЮ;

правововий і соціальний захист вихованців у їх прагненні до вільного,

різнобічного розвитку особистості;

інші принципи, визначені Законом України «Про освіту».

13. Головними завданнями ВЦТДЮ є:

виховання громадянина України;

вільний розвиток особистості та формування її соціально-громадського

досвіду;

виховання у вихованців поваги до Конституції України, прав і свобод

людини та громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед

законом за свої дії;

виховання у вихованців патріотизму, любові до України, поваги до

народних звичаїв, традицій, національних цінностей Українського народу, а

також інших націй і народів;

виховання у вихованців шанобливого ставлення до родини та людей

похилого віку;

створення умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного

розвитку вихованців;

розвиток інклюзивного освітнього середовища у ВЦТДЮ, найбільш

доступних і наближених до місця проживання дітей, у тому числі дітей з

особливими освітніми потребами;

здобуття вихованцями первинних професійних навичок і вмінь,

необхідних для їхньої соціалізації, подальшої самореалізації та/або

професійної діяльності;

формування у вихованців свідомого й відповідального ставлення до

власного здоров'я та здоров'я оточуючих, навичок безпечної поведінки;

задоволення освітньо-культурних потреб вихованців, які не

забезпечуються іншими складовими структури освіти;

задоволення потреб вихованців у професійному самовизначенні і

творчій самореалізації;

пошук, розвиток та підтримка здібних, обдарованих і талановитих

вихованців;

організація дозвілля вихованців пошук його нових форм; профілактика

бездоглядності, правопорушень;

виховання в учасників освітнього процесу свідомого ставлення до

власної безпеки та безпеки оточуючих;

формування здорового способу життя вихованців;

здійснення інформаційно-методичної та організаційно-масової роботи.

14. Мовою освітнього процесу у ВЦТДЮ є державна мова. Мова

навчання визначається Законом України «Про забезпечення функціонування

української мови як державної» та «Про освіту».

2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ВЦТДЮ

1. Основні напрями позашкільної освіти у ВЦТДЮ є:

художньо-естетичний, який забезпечує розвиток творчих здібностей,

обдарувань та здобуття вихованцями практичних навичок, оволодіння

знаннями в сфері вітчизняної і світової культури та мистецтва;

туристсько-краєзнавчий, який спрямовується на залучення вихованців

до активної діяльності з вивчення історії рідного краю та довкілля, світової

цивілізації, географічних, етнографічних, історичних об'єктів і явищ

соціального життя, оволодіння практичними уміннями та навичками з

туризму та краєзнавства;

еколого-натуралістичний, який передбачає оволодіння вихованцями

знаннями про навколишнє середовище, формування екологічної культури

особистості, набуття знань і досвіду розв'язання екологічних проблем,

залучення до практичної природоохоронної роботи та інших біологічних

напрямів, формування знань, навичок в галузях сільського господарства:

квітництво, лісництво, садівництво, грибівництво, бджільництво;

науково-технічний, який забезпечує набуття вихованцями техніко-технологічних умінь та навичок, розширення наукового світогляду,

підготовку до активної науково-дослідної роботи, оволодіння сучасною

технікою та технологіями;

дослідницько-експериментальний, який сприяє залученню вихованців до

науково-дослідницької, експериментальної, конструкторської та

винахідницької роботи в різних галузях науки, техніки, культури і мистецтва,

а також створенню умов для творчого самовдосконалення та виявлення,

розвитку і підтримки юних талантів та обдарувань;

військово-патріотичний, який забезпечує належний рівень підготовки

вихованців до військової служби, виховання патріотичних почуттів та

громадянської відповідальності;

гуманітарний, який забезпечує розвиток здібностей, обдарувань,

практичних навичок вихованців оволодіння знаннями з основ наук

соціально-гуманітарного циклу.

2. Основним документом, що регулює освітній процес ВЦТДЮ, є

освітня програма.

Освітня програма - це єдиний комплекс освітніх компонентів,

спланованих і організованих ВЦТДЮ для досягнення вихованцями

результатів навчання (набуття компетентностей).

Освітня програма містить вимоги до вихованців, учнів, слухачів, які

можуть розпочати навчання за цією програмою; перелік освітніх компонентів

та їх логічну послідовність; загальний обсяг навчального навантаження та

очікувані результати навчання здобувачів освіти.

3. Освітня програма схвалюється педагогічною радою ВЦТДЮ та

затверджується директором ВЦТДЮ.

4. На основі освітньої програми ВЦТДЮ складає та затверджує річний

план роботи та навчальний план ВЦТДЮ, що конкретизують організацію

освітнього процесу.

5. Відповідно до робочого навчального плану педагогічні працівники

закладу позашкільної освіти самостійно добирають програми, навчальні

посібники, що мають забезпечувати додержання державних стандартів.

6. Структура навчального року, тривалість навчального тижня, уроків,

занять, відпочинку між ними, інші форми організації освітнього процесу

встановлюються ВЦТДЮ у межах часу, передбаченого освітньою

програмою.

Тривалість занять у ВЦТДЮ визначається освітньою програмою,

навчальними планами і програмами з урахуванням психофізіологічного

розвитку та допустимого навантаження для різних вікових категорій і

становить для вихованців:

віком від 3 до 6 років - 30 хвилин;

віком від 6 до 7 років - 35 хвилин;

інших - 45 хвилин.

7. Режим щоденної роботи встановлюється з 9.00 год до 18.00 год.

Заклад позашкільної освіти забезпечує безпечні умови навчання,

виховання та праці.

8. Навчальний рік у ВЦТДЮ розпочинається з 1 вересня та

закінчується 31 травня наступного року.

Комплектування гуртків, груп та інших творчих об'єднань

здійснюється у період з 1 до 15 вересня, який вважається робочим часом

керівника гуртка, групи або іншого творчого об'єднання.

У канікулярні, святкові та неробочі дні заклад позашкільної освіти

працює за окремим планом.

9. У період карантину Засновником може встановлюватися особливий

режим роботи ВЦТДЮ.

10. Позашкільна освіта у ВЦТДЮ здійснюється диференційовано

відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей

вихованців з урахуванням їх віку, психофізичних особливостей, стану

здоров'я у різноманітних організаційних формах: заняття, гурткова робота,

дистанційна робота, урок, лекція, індивідуальні заняття, конференція,

семінар, читання, вікторина, концерт, репетиція, похід, екскурсія, експедиція,

практична робота в лабораторіях, майстернях, теплицях, на науково-дослідних земельних ділянках, сільськогосподарських та промислових

підприємствах, на природі та в інших формах.

11. Середня наповнюваність груп та інших організаційних форм у

ВЦТДЮ становить, як правило, 10-15 вихованців, але не більш як 25

вихованців.

12. Прийом до ВЦТДЮ може здійснюватися протягом навчального

року (в міру закінчення комплектування гуртків, груп та інших творчих

об'єднань) за бажанням вихованців і за згодою батьків або осіб, які їх

замінюють, як на безконкурсній основі, так і за конкурсом, умови якого

розробляються ВЦТДЮ.

Для зарахування вихованців до туристських, хореографічних гуртків

потрібна довідка медичного закладу про відсутність у них протипоказань для

занять у зазначених гуртках.

13. Зарахування вихованців ВЦТДЮ здійснюється за наказом

директора на підставі особистої заяви вихованця (для неповнолітніх – заяви

батьків або осіб, які їх замінюють).

14. До ВЦТДЮ зараховуються вихованці, як правило, віком від 5 до 18

років.

15. Вихованець ВЦТДЮ має право навчатися не більше як у двох-трьох

гуртках.

16. Тривалість одного заняття визначається навчальними планами і

програмами з урахуванням психофізіологічного розвитку та допустимого

навантаження для різних вікових категорій і становить для вихованців :

для вихованців від 5 до 6 років – 30 хвилин,

від 6 до 7 років – 35 хвилин,

усіх інших – 45 хвилин.

Короткі перерви між заняттями є робочим часом керівника гуртка,

групи або іншого творчого об'єднання і визначаються режимом щоденної

роботи ВЦТДЮ.

17. Гуртки, групи та інші творчі об'єднання ВЦТДЮ класифікуються

за трьома рівнями:

початковий рівень - творчі об'єднання, діяльність яких спрямована на

загальний розвиток вихованців, виявлення їх здібностей та обдарувань,

прищеплення інтересу до творчої діяльності;

основний рівень - творчі об'єднання, які розвивають інтереси

вихованців, дають їм знання, практичні уміння та навички, задовольняють

потреби у професійній орієнтації;

вищий рівень - творчі об'єднання за інтересами для здібних і

обдарованих вихованців.

18. ВЦТДЮ може організовувати роботу своїх гуртків, груп та інших

творчих об'єднань у приміщеннях закладів загальної середньої, професійно -технічної освіти, підприємств, організацій, вищих навчальних закладів,

наукових установ відповідно до укладених угод із зазначеними закладами

та установами та за погодженням із органом управління.

19. В роботі творчого об’єднання (з дозволу директора та за згоди

керівника гуртка) можуть брати участь батьки для надання організаційної чи

практичної допомоги.

20. Індивідуальне навчання проводиться відповідно до порядку,

затвердженого Міністерством освіти і науки України.

21. ВЦТДЮ організовує та здійснює різноманітні масові заходи,

проводить методичну роботу. За рішенням Засновника він може надавати

організаційно-методичну допомогу педагогічним колективам закладів освіти

громади, молодіжним, дитячим, громадським організаціям.

22. Випускникам ВЦТДЮ видаються відпов ідні документи про

позашкільну освіту в порядку, встановленому Міністерством освіти і науки

України.

3. УЧАСНИКИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

1. Учасниками освітнього процесу ВРЦТДЮ є:

вихованці;

директор, заступники директора;

педагогічні працівники, психолог, соціальний педагог, спеціалісти,

залучені до освітнього процесу;

батьки або особи, які їх замінюють;

представники підприємств, установ та організацій, які беруть участь у

освітньому процесі.

2. Вихованці мають право на :

здобуття позашкільної освіти відповідно до їх здібностей, обдарувань,

уподобань та інтересів;

добровільний вибір виду діяльності;

навчання у декількох гуртках, групах та інших творчих об'єднаннях в

ВЦТДЮ;

безпечні та нешкідливі умови навчання та праці;

користування матеріально-технічною базою ВЦТДЮ;

участь у різних видах навчальної та науково-практичної роботи, у

конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах та інших масових заходах;

представлення в органах громадського самоврядування ВЦТДЮ;

вільне вираження поглядів, переконань;

захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного

насильства, від дій педагогічних та інших працівників, які порушують їх

права, принижують честь і гідність.

3. Вихованці зобов’язані:

оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками;

підвищувати загальний культурний рівень;

дотримуватися морально-етичних норм;

брати посильну участь у різних видах трудової діяльності;

бережливо ставитися до державного, громадського і особистого

майна;

дотримуватися вимог Статуту, правил внутрішнього розпорядку

ВЦТДЮ.

4. Педагогічні працівники мають право на:

внесення керівництву ВЦТДЮ та відділу освіти пропозицій щодо

поліпшення освітнього процесу, подання на розгляд керівництву ВЦТДЮ та

педагогічної ради пропозицій про моральне та матеріальне заохоченн я

вихованців, застосування стягнень до тих, хто порушує правила

внутрішнього трудового розпорядку, що діють у ВЦТДЮ;

вибір форм підвищення педагогічної кваліфікації;

участь у роботі методичних об'єднань, нарад, зборів, інших органів

самоврядування ВЦТДЮ, в заходах, пов'язаних з організацією навчально-виховної роботи;

проведення в установленому порядку дослідно-експериментальної,

пошукової роботи;

вибір педагогічно обґрунтованих форм, методів, засобів роботи з

вихованцями;

захист професійної честі, гідності відповідно до законодавства;

соціальне та матеріальне заохочення за досягнення вагомих результатів

у виконанні покладених на них завдань;

об'єднання у професійні спілки, участь в інших об'єднаннях

громадян, діяльність яких не заборонена законодавством.

5. Педагогічні працівники ВЦТДЮ зобов'язані:

виконувати навчальні плани та програми;

надавати знання, формувати вміння і навички з різних напрямів

позашкільної освіти диференційовано, відповідно до індивідуальних

можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців;

сприяти розвиткові інтелектуальних і творчих здібностей, фізичних

якостей вихованців відповідно до їх задатків та запитів, а також збереженню

здоров'я;

визначати мету та конкретні завдання позашкільної освіти вихованців,

вибирати адекватні засоби їх реалізації;

здійснювати педагогічний контроль за дотриманням вихованцями

морально-етичних норм поведінки, правил внутрішнього трудового

розпорядку ВЦТДЮ, вимог інших документів, що регламентують

організацію освітнього процесу;

дотримуватися педагогічної етики, поважати гідність вихованця ,

захищати його від будь-яких форм фізичного, психічного насильства;

берегти здоров'я вихованців, захищати їх інтереси, пропагувати

здоровий спосіб життя;

виховувати повагу до батьків, жінки, старших за віком, до народних

традицій та звичаїв, духовних і культурних надбань народу України;

постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність,

загальну і політичну культуру;

вести документацію, пов'язану з виконанням посадових обов'язків

(журнали, плани роботи тощо);

виховувати особистим прикладом і настановами повагу до державної

символіки, принципів загальнолюдської моралі;

дотримуватися вимог Статуту ВЦТДЮ, виконувати правила

внутрішнього розпорядку та посадові обов'язки;

брати участь у роботі педагогічної ВЦТДЮ;

виконувати накази і розпорядження директора ВЦТДЮ, відділу освіти.

6. Викладачі, керівники гуртків, груп та інших творчих об'єднань

ВЦТДЮ працюють відповідно до розкладу занять, затвердженого його

директором.

7. Педагогічними працівниками ВЦТДЮ можуть бути особи, які мають

відповідну педагогічну або спеціальну освіту, належний рівень професійної

підготовки, здійснюють педагогічну діяльність, забезпечують

результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров 'я

яких дозволяє виконувати професійні обов'язки.

8. Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших

працівників ВЦТДЮ й інші трудові відносини регулюються законодавством

України про працю, законами України «Про освіту», «Про позашкільн у

освіту» та іншими законодавчими актами.

9. Не допускається відволікання педагогічних працівників від

виконання професійних обов'язків, крім випадків, передбачених

законодавством.

10. Педагогічні працівники ВЦТДЮ проходять планову атестацію, яка

здійснюється, як правило, один раз на п'ять років відповідно до Типового

положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого

Міністерством освіти і науки України.

11. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут,

Правила внутрішнього трудового розпорядку закладу, не виконують

посадових обов'язків, умови колективного договору або за результатами

атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно

до чинного законодавства.

12. Батьки та особи, які їх заміню ють, мають право:

обирати і бути обраними до батьківських комітетів та органів

громадського самоврядування;

звертатись до відділу освіти, керівника ВЦТДЮ і органів громадського

самоврядування з питань навчання, виховання дітей;

брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації

освітнього процесу та зміцненні матеріально-технічної бази ВЦТДЮ;

захищати законні інтереси своїх дітей в органах громадського

самоврядування ВЦТДЮ та у відповідних державних, судових органах.

13. Батьки та особи, які їх замінюють, зобов'язані:

забезпечувати умови для здобуття дитиною позашкільної освіти за

будь-якою формою навчання;

постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати

належні умови для розвитку їх природних здібностей;

поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти,

милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім'ї, державної та рідної мов,

повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів;

виховувати у дітей повагу до законів, прав, основних свобод люд ини.

4. УПРАВЛІННЯ ВЦТДЮ

1. Управління ВЦТДЮ забезпечується відділом освіти як

уповноваженим органом управління.

2. Безпосереднє керівництво ВЦТДЮ здійснює його Директор.

Директора призначає на посаду та звільняє з посади уповноважений орган

управління із дотриманням чинного законодавства України.

Директором може бути тільки громадянин України, який має вищу

педагогічну освіту на рівні спеціаліста або магістра, стаж педагогічної роботи

не менш як 3 роки, успішно пройшов підготовку та атестацію керівн их кадрів

освіти в порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.

3. Інших працівників ВЦТДЮ призначає на посади та звільняє з посад

Директор у порядку, передбаченому чиним законодавством України.

4. Директор ВЦТДЮ:

здійснює керівництво колективом, забезпечує раціональний добір і

розстановку кадрів, створює належні умови для підвищення фахового рівня

працівників;

організовує освітній процес;

забезпечує контроль за виконанням освітньої програми, якістю знань,

умінь та навичок вихованців;

створює належні умови для здобуття вихованцями позашкільної освіти;

забезпечує дотримання вимог щодо охорони дитинства, санітарно -гігієнічних та протипожежних норм, техніки безпеки;

розпоряджається в установленому порядку майном і коштами ВЦТДЮ;

організовує виконання кошторису доходів і видатків закладу;

представляє ВЦТДЮ в усіх підприємствах, установах та організаціях і

відповідає перед Засновником за результати діяльності закладу;

дає дозвіл на участь діячів науки, культури, членів творчих спілок,

працівників культурно-освітніх закладів, підприємств, установ та організацій,

інших юридичних або фізичних осіб у освітньому процесі;

забезпечує право вихованців на захист від будь-яких форм фізичного

або психічного насильства;

видає у межах своєї компетенції накази та розпорядження і контролює

їх виконання;

застосовує заходи заохочення та дисциплінарні стягнення до

працівників закладу;

затверджує посадові обов′язки працівників ВЦТДЮ.

5. Директор ВЦТДЮ є головою педагогічної ради – постійно діючого

колегіального органу управління закладом.

6. Педагогічна рада позашкільного навчального закладу:

розглядає плани, підсумки і актуальні питання навчальної, виховної,

організаційно-масової та інформаційно-методичної роботи закладу, його

гуртків, груп та інших творчих об'єд нань, а також питання дотримання

санітарно-гігієнічних вимог, забезпечення техніки безпеки, охорони праці;

розробляє пропозиції щодо поліпшення діяльності ВЦТДЮ, утворення

нових гуртків, груп та інших творчих об'єднань;

визначає заходи щодо підвищення кваліфікації педагогічних кадрів,

впровадження у освітній процес досягнень науки і передового педагогічного

досвіду;

створює у разі потреби експертні та консультаційні комісії за

напрямами роботи;

порушує клопотання про заохочення педагогічних працівників тощо.

7. Робота педагогічної ради проводиться відповідно до потреб ВЦТДЮ.

Кількість засідань педагогічної ради визначається їх доцільністю, але не

може бути менше ніж два на рік.

8. Органом громадського самоврядування ВЦТДЮ є загальні збори

колективу.

У період між загальними зборами діє рада ВЦТДЮ, діяльність якої

регулюється Статутом.

5. МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ВЦТДЮ

1. Матеріально-технічна база ВЦТДЮ включає будівлі, споруди,

землю, комунікації, обладнання, інші матеріальні цінності, вартість яки х

відображено у балансі закладу.

2. Майно ВЦТДЮ є комунальною власністю Володарської

територіальної громади та передається йому у користування на правах

оперативного управління відповідно до чинного законодавства.

3. ВЦТДЮ має право придбати, орендувати необхідне йому

обладнання та інші матеріальні ресурси, користуватися послугами будь -якого

підприємства, установи, організації або приватних осіб з оплатою відповідно

до укладених угод.

4. Відповідно до чинного законодавства ВЦТДЮ користується землею,

іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог

та норм з їх охорони.

5. Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна

ВЦТДЮ проводиться лише у випадках, передбачених чинним

законодавством. Збитки, завдані закладу внаслід ок порушення його

майнових прав іншими юридичними та фізичними особами,

відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.

6. ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ВЦТДЮ

1. Фінансово-господарська діяльність закладу освіти здійснюється

відповідно до законів України «Про освіту», «Про позашкільну освіту», «Про

місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного кодексу України та інших

нормативно-правових актів.

2. Утримання та розвиток матеріально-технічно бази ВЦТДЮ

фінансуються за рахунок коштів Засновника.

3. Порядок діловодства і бухгалтерського обліку у ВЦТДЮ

визначаться директором відповідно до законодавства. Бухгалтерський

ВЦТДЮ здійснюється через централізовану бухгалтерію.

4. ВЦТДЮ є неприбутковою установою та не має на меті отримання

доходів (прибутків) або їх частини для розподілу серед засновників

(учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного

соціального внеску).

Доходи (прибутки) ВЦТДЮ використовуються виключно для

фінансування видатків на утримання закладу, реалізації мети (цілей, завдань)

та напрямів діяльності, визначених його установчими документами.

Забороняється розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини

серед Засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці,

нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та

інших пов'язаних з ними осіб.

5. Фінансування ВЦТДЮ здійснюється головним розпорядником

коштів – відділом освіти згідно з чинним законодавством та на основі

кошторису.

Джерелами фінансування закладу є:

кошти бюджету Володарської територіальної громади у розмірі,

передбаченому нормативами фінансування позашкільної освіти для

забезпечення освітнього процесу;

кошти, отримані за надання додаткових освітніх послуг, передбачених

чинним законодавством;

кошти від реалізації списаного майна;

добровільні грошові внески і спонсорські пожертвування підприємств,

установ, організацій і фізичних осіб.

7. ДІЯЛЬНІСТЬ ЦТДЮ У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО

СПІВРОБІТНИЦТВА

1. ВЦТДЮ має право укладати угоди про співробітництво,

встановлювати прямі зв'язки з органами управління освітою та навчальними

закладами зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами у

встановленому законодавством порядку.

8. ДЕРЖАВНИЙ НАГЛЯД (КОНТРОЛЬ) ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ВЦТДЮ

1. Державний нагляд (контроль) за діяльністю ВЦТДЮ здійснюється

Державною службою якості освіти та її територіальними органами

відповідно до Закону України «Про освіту».

2. Державна служба якості освіти та її територіальні органи проводять

інституційний аудит ВЦТДЮ і позапланові перевірки у порядку,

передбаченому Законом України «Про основні засади державного нагляду

(контролю) у сфері господарської діяльності».

3. Інституційний аудит закладу проводиться один раз на 10 років.

Інституційний аудит включає планову перевірку дотримання ліцензійних

умов.

Результати інституційного аудиту оприлюднюються на сайтах

ВЦТДЮ, Засновника та органу, що здійснив інституційний аудит.

9. РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ ВЦТДЮ

1. Припинення діяльності ВЦТДЮ здійснюється шляхом реорганізації

(злиття, приєднання, розділення, перетворення) або ліквідації відповідно до

чинного законодавства.

2. Ліквідація або реорганізація ВЦТДЮ здійснюється за рішенням його

Засновника або за рішенням суду.

3. У разі припинення діяльності ВЦТДЮ (у результаті його ліквідації,

злиття, поділу, приєднання або перетворення) активи закладу за рішенням

засновника передаються одній або кільком неприбутковим організаціям

відповідного виду в межах спільної власності територіальних громад

Володарської селищної ради або зараховуються до доходу місцевого

бюджету в частині грошових коштів.

4. У разі реорганізації ВЦТДЮ вся сукупність його прав та обов'язків

переходить до його правонаступників.

5. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною

Засновником, а у випадках ліквідації за рішенням госп одарського суду –

ліквідаційною комісією, призначеною цим органом. З часу призначення

ліквідаційної комісії до неї переходять повноваження щодо управління

закладом. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно закладу освіти, виявляє

дебіторів і кредиторів і розраховується з ними, складає ліквідаційний баланс і представляє його засновнику.

6. ВЦТДЮ є таким, що припинив свою діяльність, з дати внесення до

Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення

юридичної особи.

10. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Цей Статут набирає чинності після його затвердження та реєстрації в

уповноважених для цього органах.

2. Зміни та доповнення до цього Статуту затверджуються Засновником

шляхом викладення Статуту в новій редакції.

3. Зміни та доповнення до установчих документів вносяться при змінах

чинного законодавства та набувають чинності після їх реєстрації в

установленому порядку.

Перший заступник селищного голови Юрій СЛОБОДСЬКИЙ

Кiлькiсть переглядiв: 1068

Коментарi